Service in nieuwe dimensies

Service in nieuwe dimensies

Gereedschap als nieuw – hiervoor staat de filosofie van een maximale standtijd en perfecte bewerkingskwaliteit over de totale levensduur van de Leitz producten. De Leitz gereedschapsservice speelt daarbij een beslissende rol. Met in gedachte de hoogste kwaliteitsstandaarden heeft Leitz de mogelijkheden gereedschappen in alle soorten en maten en van iedere producent na te slijpen en deze in de beste kwaliteit weer bij de klant terug te brengen om ingezet te worden- en dat over heel de wereld in meer dan 150 landen.

0
Servicevestigingen
0
Servicemedewerkers wereldwijd
0 Milj.
Gereedschappen per jaar

Kwaliteit

Uw succes in goede handen ...

Kwaliteit

Uw succes in goede handen ...

  • Wereldwijd eenduidige service- en kwaliteitsstandaarden
  • Precisie in het gehele serviceproces
  • Logistiek door gekwalificeerd Leitz personeel
  • Vastlegging van het gehele serviceproces

 

Meer dan 100 locaties bieden wereldwijd de Leitz service in producentenkwaliteit!

Betrouwbaarheid

Uw succes met ons als partner ...

Betrouwbaarheid

Uw succes met ons als partner ...

  • Persoonlijk aanspreekpunt in uw buurt
  • Betrouwbare haal- en brengservice van uw gereedschap
  • Begrijpelijke en transparante prijsstelling

 

Wereldwijd heeft Leitz maximaal een uur nodig om naar de klant toe te rijden!

Kennis

Uw succes door onze know-how ...

Kennis

Uw succes door onze know-how ...

  • Eigen Service & Training Center voor (inter)nationale medewerker- en klantenscholingen
  • Continue training van eigen medewerkers op het gebied van Technologie en productietechniek
  • Consulting service in nagenoeg alle bereiken van de hout- en plaatverwerkende industrieën als ook bij de bewerking van kunststoffen, combinatiematerialen en non-ferro metalen

 

Ieder jaar vinden tientallen trainingen plaats in het Leitz Service & Training Center!

Productiviteit

Uw succes is onze stimulans ...

Productiviteit

Uw succes is onze stimulans ...

  • Snelle bereikbaarheid, hoge reactiesnelheid
  • Gericht op uw productieproces
  • Korte omsteltijden door programmeerhulp en gebruikersdata (Plug-and-Play)
  • Optimale benutting van uw gereedschap over de gehele levensduur

 

45 locaties zijn wereldwijd gespecialiseerd in het naslijpen van diamant gereedschap!

Flexibiliteit

Uw succes door onze oplossingen ...

Flexibiliteit

Uw succes door onze oplossingen ...

  • Modernste machines en technologieën
  • Individuele klantenservice door totale service (bijv. Complete Care)
  • Naslijpen van gereedschappen van alle merken
  • Flexibele facturatie modellen (kwadraatmeter, geproduceerde meter, aantal producten, ...)

 

Meer dan 1.000 servicemedewerkers zijn iedere dag voor u onderweg – wereldwijd!

Efficiëntie

Uw succes door onze processen ...

Efficiëntie

Uw succes door onze processen ...

  • Eenvoudige afhandeling zonder onnodig papierwerk
  • Moderne vastlegging met behulp van smartphone of tablet
  • Begrijpelijke processen en transparante processtappen

 

Per jaar worden wereldwijd meer dan 15 miljoen gereedschappen in Leitz Servicecentra onderhouden!

Duurzaamheid

Ons gemeenschappelijk succes voor ons milieu!

Duurzaamheid

Ons gemeenschappelijk succes voor ons milieu!

  • Grondstof- en slijtagebesparende bewerking – zo veel als nodig, zo min mogelijk
  • Papierloze productie en administratie
  • Voorzichtige omgang met waardevolle bronnen

 

Met meer dan 30 % service aandeel draagt de Leitz-groep actief bij aan duurzaam ondernemen.


Downloads

pdf
Leitz Service – Aanbevelingen voor uw succes
Type: Productinformatie
Categorie: Service & Dienstverlening
Klantencontact
Verkoop
+31 (0) 481 748 110
Platinaweg 7-9
6662 PR Elst
Nederland
Deze pagina aanbevelen